Canada 7 en 8

15 augustus 2017

Hallo allemaal

Week 7 was niet zo heel veel te doen. dus doe ik 7 en 8 bij elkaar.

In week 7 hebben ongeveer het zelfde gedaan qua werk. en daarna gingen we tot zonsondergang zonnen op een graansilo. En zijn we op zaterdag nog naar een Nederlandse markt geweest in Abbotsford waar we AH huismerk hagelslag hebben gekocht.

In week 8 hebben we veel meer gedaan.

Op de maandag en dinsdag zijn we naar na het werk naar het strand geweest. op de woensdag zijn we naar een park geweest dat capilano suspension bridge. dat is een park in de bossen. Het speciale aan het park is dat het tussen 2 bergen ligt dus om aan de overkant te komen moet je eerst over een 150 meter lange houten hang brug. Daar beneden lag een klein riviertje. Ik dacht natuurlijk van daar zou je zeker kunnen baden. Maar op het park was er geen toegang naar beneden. dus gingen nadat we het genoeg vonden in het park. Gingen we een stukje verderop het bos in om te zien of je ergens omlaag kon. Wat heel moeilijk was want haast overal ging het stijl omlaag nadat we ongeveer 50 meter een heel smal stijl paadje vonden. na een minuut of 10 waren we beneden en ging ik in het ijskoude water zwemmen. Wat nog best verfrissend was :)).

Op vrijdag zijn we naar vancouver island geweest waar Piet een vakantie huisje heeft die hij elke jaar afhuurt. om naar het eiland te komen moet je eerst op een ferry varen dat 2 uur duurt. dus we moesten vroeg op en laat naar bed. we hadden een kleine boot waar ik met koen en nog 3 andere in zaten. Met dat bootje gingen we naar een andere eiland dat ongeveer 2 uur pedellen was en ook 2 uur terug. Daarna hadden we ook nog een soort van fort gebouwd, je kan beter zeggen een paar bomen en een platform er boven op, dat een vloed overleeft heeft.

Op zaterdag zijn we naar Vancouver geweest voor een vuurwerk show omdat Canada 150 jaar bestond. Het was heel leuk en heel erg druk. Na de show rond half 1 of 2. wouden we nog een rondje door vancouver rijden toen er opeens 3 dronken mariniers naar onze auto toe kwamen en ons vroegen of wij ze naar een schip kunnen brengen. Dat hebben we gedaan en ook nog eens 40 euro voor gevangen :)).

dit waren week 7 en 8 in een samenvatting.