4de week

21 juni 2017 - Abbotsford, Canada

Hallo allemaal,

De tijden in de winkel zijn nu veranderd van 9 tot 9 naar 9 tot 6 dus onze tijden blijven nu haast altijd constant (9 tot 6). Op een dinsdag gingen we naar een restaurant dat de beste milkschakes verkoopt. Duurde maar liefst een half uur voordat het eindelijk geserveerd werd. Maar dat komt merendeels door de drukte omdat er een serie (Riverdale) is waar die restaurant nog best vaak gebruikt word.

Koen heeft nog op de woensdag midden in de retail gevist. En het waren niet normale vissen maar ... dode goudvissen. Dat komt omdat de teler het leuk vond om bestreidingmiddelen op de musa te spuiten die midden in de pond groeide. de vissen vonden dat niet echt heel fijn.

Ook deze week hebben we bij Kees gewerkt, 2 dagen maar. Na de heftige winter en door ouderdom zijn er een paar palen gaan rotten. Die moesten ik en Koen natuurlijk uithalen en daarna nieuwe palen inslaan. (ik hoef nu en tijdje niet meer te fitnessen :))

Later in de week mochten we ook in de kas werken. Wat wel leuk is als afwisseling. de volgende dag mocht ik Arjen helpen(ook een nederlander). Ik mocht hem helpen met het betraden van een paar machines. Dus moest met een skyjack door heel de kas gaan om een paar draadjes te trekken.

In het weekend waren Koen en ik nog van plan  om naar Amerika te gaan maar dat ging niet door omdat de baas de auto nodig had.

Dit was week  4  in een samenvatting