6de week

17 juli 2017

Hallo allemaal,

In week 6 heb ik weer een paar klusjes gedaan. best simpel de motor kap van de land rover ging niet meer normaal open dus moest ik de houder vervangen, omdat die verbogen was. Voor de rest een paar toilet deuren gerepareerd. En de zand filter schoongemaakt die het water schoonhouden.

Dit weekend zijn Koen en ik wederom naar de states gegaan, nu komen we er veel makkelijker in omdat we een kaartje hebben gekocht waarmee we er makkelijk in kunnen. Ik zweer de kleding in de states is zo goedkoop en de benzine ook. 0.80 dollar per liter. We hebben daar heel wat uitgeven toen we gegeten hebben bij arby’s(alleen in america fastfood). Als je ooit in america bent moet je het eten daar sowieso proberen. Toen we terug naar Canada gingen en weer langs de grens moesten, lieten ze ons er gewoon langsdoor naar onze paspoorten en visa’s te kijken. In vergelijking met vorige keer waar we het huis in moesten onze zakken moesten legen en belasting moesten betalen op de dingen die we gekocht hebben. We hebben nogsteeds geen idee waarom we dat vorige keer moesten betalen.

Op zondag hadden we geen auto dus besloten we om naar de wallmart te gaan met longboards. De weg naar wallmart was pittig heuvelig dus als we naar beneden naar beneden longboarden ga je pittig hard. En je weet wat er  kan gebeuren als je snel gaat  een berg omlaag rijd, je kan vallen. En dat is precies wat bij koen gebeurde. gellukig was de schade niet groot en koen hij gewoon door boarden. op de weg terug werd hij ook nog aangereden. geen idee hoe maar het gebeurde wel. gelukkig is er nogsteeds niks aan de hand.

In de avond ging we nog met Natheniel en Koen gaan schieten met een luchtbuks. We probeerden eerst op een eend te schieten maar die raakte Natheniel alleen in de vleugel dus die vloog nog maar net weg. Daarna na lang wachten heb met veel geluk een roodborstje uit de lucht geschoten. we hebben hem gevilt en opgegeten. Er zat hooguit  10 gram vlees aan. Maar het was wel lekker. ;)

Dit was week 6 in een samenvatting